☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

معرفی

سلام من گلی هستم ۲۲ ساله امید وارم هر موقع پست جدید گذاشتم واسم نظر بزارید  

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام وقت بخیر

وبلاگ مفیدی دارید تبریک میگم

من مدیر لینک باکس ستاره ها هستم

اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم بازدید ستاره ها ثبت نام کنید

لینک های شما به رایگان ثبت می شوند

سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد.


شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود لینک های رایگان ثبت و مدیریت نمایید

با هر بار بروز رسانی وب توسط شما ، لینک های شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شوند

بلافاصله پس از ثبت لینک , لینک های شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.


باکس هوشمند ستاره ها ، اولین باکس هوشمند مدرن ساخته شده است که بجای قرار دادن لینک شما توسط ما، بطور اتوماتیک می تواند آخرین مطلب وبلاگ شما را به صورت لینک در باکس قرار دهد

به این صورت شما در تعداد فرستادن لینک هیچ محدودیتی ندارید و به محض نوشتن مطلب جدید در وبلاگتان لینک آن در باکس به طور خودکار قرار خواهد گرفت .

مدیریت لینک باکس ستاره ها بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است و مقایرتی با آن ندارد

بعد از قرار دادن کدلینک باکس ستاره ها در سایت خود در قسمت ارسال لینک , لینک خودتون را بذارید تا در اولین فرصت در جمع ما باشید

amirreza1373000 1389/04/19 ساعت 19:00 http://talar.cz.cc

سلام
وای............
چقدر وبلاگ خوبی داری
این بهترین وبلاگی هست که دیدم
من امیررضا هستم
ما می تونیم دوست خوبی با هم باشیم و همکاری کنیم با هم
اگر دوست داشتی بیا سایت من، من تو رو مدیر می کنم اینم سایت های من:
www.talar.cz.cc
www.gsae.ir
www.gtalar.tk
www.gold.gsnhost.co.cc
goldstarnews.ir
منتظرتم[گل]

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد