☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

لینک تکونی حسابی من!!!!

 

شیلام شیلام دوکس جونیا!!Yah

چطمولید؟خوفید؟ خوم شیذگره ؟(خوش میگذره:D)

شنیدم بعضیا فکر کردن من خدایی نکرده...نه بابا از این خبرا نیست فکردی من... و شما یه چلو کباب و حلوا و 2 تا دونه خرما گیرتون میاد؟؟؟! عمرا البته تو این موقعیتی که مال هدفمند کردن یارانه هاست 2 تا دونه خرما و یه قاشق حلوا هم غنیمته!!!!

خوب دیگه چه خبرا چیکمارا میکنین من یه لینک تکونی حسابی کردم اما من واسه این پستم همه رو میخبرم هر کی نیومد کامنت نداد حذف البته بهد از 15 روز چون شوید کسی نبوشه به هر حال ازما گفتن بوود!

اگه من تند تند قالب عوض میکنم ببخشیدا قالب قبلیم به دلم نشت اما حالا این یکیو خیلی دوسمش دالم نظر شما چیه؟؟؟

بله خوب اینم از این خیلی وقت بوود آپ نکرده بودم گفتم بیام یه اعلام موجودیتی بکنم و برم که یه موقع از اون فکرا نکنین!!!

اینم یه شعر کوتاه چند بیتی که من عاشخشم و تقدیمش میکنم به تمام دخملی های خوشمل وبم!!!!

«گفتمش: دل میخری؟

پرسید:چند؟

گفتمش:دل مال تو تنها بخند.

خنده ای کرد و دل از دستم رُبود.

تا به خود باز آمدم او رفته بود.

جای پایش روی دل جا مانده بود.»

کوتاهه اما پر معنا و خشنگ!Heart SmileHeart SmileHeart Smile

خب برم که یه عالمه کار دارم

خواهشا خواهشا کامنت بدید اگه کمکم کنید کامنت هام به 120 به بالا بره ممنون میشم و واسه همه جبران میکنم لفطا باکس کامنتامو تهنا نزارید

فهلنی بای تا های 

کامنت ندی حذف میشی!!!!!