☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

تفلدت مبالکا!!!

سیلام سیلام چرا واستادین برو بر منو نگاه میکنین؟؟ 

مگه نمیدونین امروز چه خبره؟چی نمیدونین تفلد آجی ماشاست!!! 

عزیزم تولدت مبالک!!همه برین لینک زیر جشن تولده! 

تولد ماشا جونیم!

اومدم!!!

سلام سلام سلام به همه جینگولیای خودم حالتون چطموله خوبین؟؟

با عرض معذرت گلی جون رو شطرنجی بفرمایید چون واقعا شرمندم!!!ببخشید این همه مدت سرنزدنم نامردیه واقعا !!  

این اولین آپ سال ۸۹!!-->سوتی رو منظورم ۹۰بود

میدونم ولی به خدا امتحان دارم و وقت نمیکنم سربزنم بهتون یا آپ کنم ولی امروز یه کم وقت اضافه داشتم گفتم بیام و یه آپی بکنم!!

خوب حالتون احوالتون 2باره توی این پست حتما میخوام از ناسی پاستیلی عسیسم و ماشای گلم12800000 و صدف جانم تشکر کنم چون این مدت که من نبودم فقط این سه تا علوسک سراغ  منو گرفتن بقیتون نیومدین!!خب اکشال نداره چون منم دیر به دبر سرمیزنم بهتون ولی مهم اینه که میزنم!!!

خب یه اتفاق جالب امروز افتاد گفتم حتما ثبتش کنم:

صبح که داشتم میرفتم جایی تو تاکسی نشسته بودم که تاکسیه چراغ قرمز رو رد کرد و با یه پژو که فکر کنم RD  بود تصادف کرد اونم چه تصادفی !!!خفن!هم تاکسیه هم اون پژو داغون شدن بعدش یهو تاکسیه دنده عقب گرفت و به شدت زد تو در یه ریو و بعد با وقاحت تمام فرار کرد یه ما شین گذاشت دنبالش ولی اون از تو کوچه پس کوچه زد و فرار کرد و من توی تمام این جریانات توی تاکسی بودم!!خیلی برام جالب بود که چطور دلش اومد دو تا ماشین رو داغون کنه و فرار کنه!

خلاصه بعدش کلی خندیدم اما اون موقع به حدی ترسیده بودم که قابل گفتن نیست!18 فروردین هم تولد یکی از بهترین دوستام که اسمش فاطمه هست بود خیلی دختر گلیه!شیرینی برامون خرید و ماهم هرکدوم بهش کادو دادیم من یه علوسک دادم اینگده خوشمله که نگو!یه خرسی نانا

اسم وبلاگم رو عوضیدم به جای گفته های گلی شد دخملونه های گلی لطفا تو لینکاتون دلسمش کنین!

بچه ها این آیدیمه: golsa_voroojak  هرکی خواست add  کنه

چند وقته دنبال آهنگ بروکن آنجل آرشم که با هلنا خونده ریمیکسشو دارم ولی اصلشو ندارم هرکی داره برام میلش کنه لطفا!!

میسی از همه به خصوص ماشای گلم به خاطر قالبی که دارید میبینید البته عکس اینو خودم ساختم فقط ماشا جونی برام قالبش کرده !موچتون دالم هوارتا خیلی گلین عاشق همه دخملی های وبمم!!

فهلنی بابای!

نیستم فعلا

سلام بچه ها شرمنده زود زود سرمیزنم فعلا adsl ندارم زودی میام قفون همتون بلم که اینگده با معرفتین موچتون دالم همتونو ناسی پاستیلی و ماشایی و صدف جون و بقیه حتما زودی آپ میکنم فراموشم نکنینا موچتون دالم برمیگردم