☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

تسلیــــــــــــــــــــــــــــــــــت!!

 

سلام به همه دوست جونهای خودم   

حالتون خوبه؟خوشین؟سلامتین؟  

گفتم بیام و رسماً فرارسیدن ماه محرم و عزاداری های حسینی رو به 

  

همتون تسلیت بگم و برام مهم نیست که کسی اعتقاد نداره چون من  

به قول آرتا به این عزاداری ها اعتقاد دارم و براش ارزش قائلم  

امید وارم توی این ماه همگی حاجت هاتون رو از آقا امام حسین  

(ع) بگیرید 

  

چون فقط واسه تسلیت اومده بودم کسی رو نمی خبرم!!!!!!   

 

یه آهنگ هست که مصطفی یگانه واسه محرم خونده خیلی قشنگه رو لینک زیر کلیک کنید تا بتونید دانلودش کنید! 

 

«محرم»

 

باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست 
باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست
آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست
قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست
محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است!

 همه دخترای خوشگلی که به وبم سر میزنن رو دوست دارم  

یاعلی!!!!

بازگشت من

سیلوم سیلوم به همه ی دوست جونیای گلم

دوستای عزیز قدیمی و دوستای عزیز جدیدم حال شما؟ احوال شما؟ این یه مدتی که من نبودم خوک شذشت؟(خوش گذشت؟) امیدوارم که به همگی خوک شذشته باشه

دلم کلی واستون تنگولیده شده بود

آخه سرم حسابی گرم درسو دانشگاه شده بودBlack Hairکم و بیش به همتون سر میزدم اما وقت آپ کردن نداشتم حالا دیگه خیلی سرم خلوت شده واسه همین گفتم بیام آپ کنم  

و از مسافرتم واستون بتغریفم وای که چقدر خوش گذشت عکساشو بعدا میزارم واستون  

اول رفتیم مشهد بعد هم رفتیم شمال  

واسه اون کسایی که آپ قبلمو خوندن بگم که ۳۰ سوالی رو پاکیدم چون خیلی اعصاب خورد کن بوووووووووووود

 

 کامنت یا دتون نره چون 3.4 ماه نبودم میخوام 

 بترکونیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااGirl Power

خیلی زیاد منتظر کامنت های دخملونه تون هستم  دخملی های وبم رو خیلی ژیاد دوست دارم

فدافدای همگی بلم من بابای.