☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

کادوهامـ!!!

ادامهـ مطلبـ کادوهامو ببینـ!

    
 اینا از طرف صدفیـ هستنـ!

 

 

 

 

 

 

 

صدفـ جونمـ مرسیـ آجیـ

 

 

اینا هم از طرف درسا جونیم: 

 

 

 

 

 

 

 

درسا جونم ممنون!!!  

اینا هم از طرف نگار جونمه!!!:  

 

  

 

 

این شبیه کادوی صدفه! 

مرسی نگار جونم ممنون!

انم از طرف آیلین جونمه مرسی عزیزم! 

 

این آهنگ خوشملم کادوی فندق بانوی گلمه: 

چه خوبه حالم 

مرسی عسیسم خیلی قشنگه!  

اینام از طرف مهسا مهربونه ی جیجلمه: 

یه سری شکلک خوجل که اینجا نشون نمیده صفحه آخر کامنتاش گذاشته برام اینم لینکش: 

کادوی مهسا 

اینا هم از طرف ماشای عجیجمه: 

  

 

چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز...
روز میلاد...
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تولد مبارک
 

 

 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک 

 

زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد و سر نوشت اون گل رو تو قلب من کاشت تا باغچه خالی قلبم جایگاه یک گل باشد گل یاسمنم تولدت مبارک. 

 

 داره بارون میاد خوب که نگاه کردم.
.
.
.
هوا که ابری نبود...
.اون فرشته ها هستن که دارن گریه میکنن......
آخه یکی ازشون کم شده
مهربون ترین تولدت مبارک
 

 

 

خواستم برایت هدیه بگیرم
گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم
برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام
بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم
به فکر فرو رفتم و
سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم
که بهترین چیز در زندگیم هست
به ناگه فریاد زدم
که قلبم را می فرستم چون
او
خود زیباست، مظهرایستادگیست
سربه زیرو با نجابتست
تولدت مبارک

 

 

 

ماشای عسیسم مرسی  خیلی قشنگ و نایس بودن! 

 

این 2 تا عکس ناس هم از طرف طاهره ی عسیسمه!:  

 

 

 

 

مرسی طاهره جونی!!! 

ترنم عسیسم هم واسم یه آپ کرده تو وبشه رمزشم:۵۶۷۸ 

مرسی ترنم عجیجم! 

 

 

اینم کادوی آرتای نازینینم وا این دیگه خیلی جیگره:حتما برین 

http://www.persiancards.com/images/ecard/57.swf 

 

 

و این شعرا: 

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه 

 

ترنم جونم هم برام آپ کرده رمزشم:۵۶۷۸ 

تو لینکامه برین حتما 

میسی ترنمم 

 

اینم کادوی سپیده عسیس دلم:  

نظرات 7 + ارسال نظر
منا 1390/04/02 ساعت 16:44 http://www.monastar.blogfa.com

سلام گلی
گلم تولدت مبارک !
ایشالله صد سال زنده باشی

slm mona jooni
mer30
mooooch

سلام
آجی جونممممممممممممممم
آپیممممممممممم بدو بیا

inam kadohaye man :

http://drumboytwo56.files.wordpress.com/2010/09/happybirthday56.gif

http://blog.adw.org/wp-content/uploads/2009/04/gifts.jpg

omidavaram khoshet biaaaaaad

ندا 1390/04/05 ساعت 17:23 http://pink-notion.blogfa.com

pink-notion.blogfa.com

وب جدیدم

سلام

خوبی

ت روخدا اگه میخوای به یه ادمه فقیر کمک کنی یه شارژه 2هزار تومنی ایرانسل

اگر هم در توانت هست بیشتر بگیر واسه این ادرس بفرست

nazaninfagir.blogfa.com

بخدا دعات میکنم

ایشالا که خدا تمام ارزوهاتو براورده کنه ایشالا تمام مشکلاتت حل بشه

تو روخدا بخدا نیاز دارم خودم یه ریال هم ندارم برم بخرم

تو کمکم کن بخدا دروغ نمیگم احتیاج دارم

خواهش میکنم

منتظرم بیا تو وبلاگمو واسم بفرست


بذار دله منم شاد بشه

ببشدی عسیم دیر جوابتو دادم حواسم به نظرات نبود!!! اگه میخوای بگم!!!

نگاه 1390/04/17 ساعت 20:09 http://www.pfmpb.blogfa.com

یووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
لینکیدمت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد