☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

وبلاگی عاشقتم!!!:d

ســـــــــــــــــــــــــــــلام ســــــــــــــــــــلام

به همه دوست جونیای خوبم

امروز خیلی خیلی خوشحالم چون آرتایی جونم بعد از 2.3 هفته برگشته!!!!

دوستای جدید پیدا کردمGemini من خیلی خوشبختم چون وبلاگی به این ماهی دارم من عاشق وبلاگمم!!

این جا رو خیلی خیلی خیلی دوست دارم!!!!

امروز کار خاصی نداشتم که آپ کنم دلم واسه وبلاگم ضغف رفت گفتم یه آپی بکنم و برم و یه تبریکـــــــــــــــــــ گنده به آرتا که عچقمه Heart Smileبگم و یه چیز دیگه:

2 تا دختر خوب خوشگلعاطفه و آزاده که اول دبیرستان هستن یه وبلاگ درست کردن به نام دختران کبریت فروش وبلاگ باحالیه تازه ساختن و تازه کاره!!و در عین حال باحال!!! درآینده هم کلی باحال تر میشه خاطرات مدرسشون رو توش مینویسن 

connie_32.gif-->چه باحاله ناناسی!!

خلاصه که اگه خوشتون اومد برین وبلاگشون و درخواست لینک تو لینک شدن بدید!!!

اینم آدرسشون لوگوشون هم تو قسمت لوگوهامه!!

«دختران کبریت فروش»

دوکس جونی کامنت فراموش نشه!

خوب این آپم هم تموم شد بابای!!!

+کامنت نوشت:کامنت ها تو پست پایین لطفا!!!