☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

تسلیــــــــــــــــــــــــــــــــــت!!

 

سلام به همه دوست جونهای خودم   

حالتون خوبه؟خوشین؟سلامتین؟  

گفتم بیام و رسماً فرارسیدن ماه محرم و عزاداری های حسینی رو به 

  

همتون تسلیت بگم و برام مهم نیست که کسی اعتقاد نداره چون من  

به قول آرتا به این عزاداری ها اعتقاد دارم و براش ارزش قائلم  

امید وارم توی این ماه همگی حاجت هاتون رو از آقا امام حسین  

(ع) بگیرید 

  

چون فقط واسه تسلیت اومده بودم کسی رو نمی خبرم!!!!!!   

 

یه آهنگ هست که مصطفی یگانه واسه محرم خونده خیلی قشنگه رو لینک زیر کلیک کنید تا بتونید دانلودش کنید! 

 

«محرم»

 

باز محرم شدو دلها شکست از غم زینب دل زهرا شکست 
باز محرم شد و لب تشنه شد از عطش خاک کمرها شکست
آب در این تشنگی از خود گذشت دجله به خون شد دل صحرا شکست
قاسم ولیلا همه در خون شدند این چه غمی بود که دنیا شکست
محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم مَحرم درد حسین است!

 همه دخترای خوشگلی که به وبم سر میزنن رو دوست دارم  

یاعلی!!!!

نظرات 24 + ارسال نظر
صدفی 1389/09/19 ساعت 00:08 http://nanas8.blogfa.com

میسییییییییییییییییییییییییییییییی!
بوچ بوچ
اول شدم آیا؟؟؟
وهمچنین تسلست بر تو دوست گرام

مهسا 1389/09/19 ساعت 19:53 http://www.mahsaaaa.blogfa.com

(میگویند شیشه ها احساس ندارند ولی وقتی روی شیشه بخار گرفته نوشتم یا حسین, به آرامی گریست)
التماس دعا

محرم رو تسلیت میگم
خوش لبه حال دخترا!

سلام خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
وبلاگ خوجیل موجلی داری

منم دوست دالی آیا

من دخترممممممممممممم

صدفی 1389/09/21 ساعت 18:24 http://nanas8.blogfa.com

سلااااااااااام خوشملمممممممم
خوبی گلی جیگرم ؟
هی هی ٬ بهلههههههههه ٬ منم در این آپ شما حضور داشتی ام !

خوبی گلی جیگرم ؟
خو واسه سن همسری گفتی
بیا خصوصی بهت میگم جیگرممممممم

خو من متولد ۶۶ و اقاهی متولد ۶۴

سلام حال و احوالات؟؟؟؟؟

منم عاشورا و تاسوعا رو تسلیت میگم
من آپیــــــــــــ ــــــ ــــــ ــــــ ـــــدما زودی بیا لطفا


منتظرم بوس بوس

❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★
♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss


آپ❤_________❤____________❤_____م

شیرین 1389/09/26 ساعت 15:27 http://www.hadese.blogfa.com

╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

اومدم یه خبری بدم و برم ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

آپم نمی خوای بیای ؟ ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬

مهسا 1389/09/28 ساعت 20:53 http://www.mahsaaaa.blogfa.com

آپــــــــــــــــــــــــــم!

سریع بیا!

shirin 1389/09/29 ساعت 12:56 http://sh-1378.blogfa.com

کسی که این پیام را ارسال کرده گفت که آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست
مهم: پیام را یکجا تا پایان نخوانید بلکه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید!
خوب حالا یک قلم و یک برگ کاغذ آماده کنید.
1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را بصورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی کاغذ بنویسید.
2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را که مایلید بنویسید.
3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید.
== قرار نشد به پایین نگاه کنید! تقلب ممنوع !!=
4- نام اشخاصی را که می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید.
5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11 نام چهار ترانه (آهنگ) را بنیوسید (در جلوی هر ردیف نام یک ترانه)
6- اکنون نهایتا میتوانید یک آرزو کنید!!
و حالا کلید رمز گشایی این بازی:
1- عددی را که در ردیف 2 نوشته اید مشخص کننده تعداد اشخاصی است که شما باید در باره این بازی به آنها بگویید!
2- شخصی که نامش در ردیف 3 قید شده کسی است که شما عاشقش هستید!!!
3- شخصی که نامش در ردیف 7 قید شده کسی است که شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!!
4- شخص شماره 4 کسی است که شما بیش از همه به او اهمیت میدهید!
5- شخص شماره 5 کسی است که شما را بسیار خوب می شناسد.
6- شخصی که نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست!
7- آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می کند (مرتبط است)!!!
8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است!
9- آهنگ شماره 10 آهنگی است که بیش از همه افکار شما را بازگو می کند!
10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است که می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!!

واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید که درست باشه!

این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی که آنرا میخوانید ارسال کنید.
اگر این کار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد!

سلام گلسایی جوووووون
خوبی عسیسی؟
چه خبرااااا؟
یلدای گذشته مبارککککک

میسی که اومدی خانوووم


دوست شایسته مثل عطر فروشه
اگه چیزی از عطرش بهت نده
بوی عطرش بهت میرسه

سلام اجی جونمممممم
دوکست دارمممم

کیان 1389/10/02 ساعت 23:18 http://www.kiyanrs.blogfa.com

سلام
خوبین شما ؟
وبلاگ زیبایی دارین
مطالبش هم جالب و خواندنی هستند
تا درودی دگر بدرود

آنا 1389/10/08 ساعت 13:57 http://ana74.blogfa.com

سلام گلم بی معرفت شدی؟؟دلم برات خیلی تنگ شد
اپم خوشمل جونم

اِ اسمـــ منمـــ گلســاســـ

میلاد 1389/10/10 ساعت 12:18 http://cloobarya.ir

سلام دوست من
من یه سایت زدم که خیلی دوست دارم شما عزیز توش ثبت نام کنی.سایت من یه جامعه مجازی هستش که توش خیلی کارا میتونی انجام بدی.(وبلاگ بنویسی-عکس آپلود کنی-فیلم آپلود کنی-چت کنی-امتیاز گیری کنی-اگه آگهی داری توش تبلیغ کنی-وووو
خواهش میکنم حتما ثبت نام کن.چون خرداد ماه قراره بین کسایی که تو سایت من ثبت نام کرده اند فرعه کشی کنم .پس منتظرتم حتما بیا
www.cloobarya.ir

گلســا 1389/10/10 ساعت 13:57

بـــاشـــه عــزیــزمـــ
لینکیـــدمتـــ

مــرســـی عــزیآزمـــ

صدفی 1389/11/24 ساعت 17:40 http://nanas8.blogfa.com

************************ولنتاین شده!!نمیای وبم؟؟**********************
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

aziloozii 1389/11/28 ساعت 23:47

سلام گلساجونم
پس چرا اپ نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حوصلم سر رفت!!!!!

فهلنی نمیتونم آپ کنم که چون لینک تکونی دارم ایشالله سر فرصت!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد