☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

بازگشت من

سیلوم سیلوم به همه ی دوست جونیای گلم

دوستای عزیز قدیمی و دوستای عزیز جدیدم حال شما؟ احوال شما؟ این یه مدتی که من نبودم خوک شذشت؟(خوش گذشت؟) امیدوارم که به همگی خوک شذشته باشه

دلم کلی واستون تنگولیده شده بود

آخه سرم حسابی گرم درسو دانشگاه شده بودBlack Hairکم و بیش به همتون سر میزدم اما وقت آپ کردن نداشتم حالا دیگه خیلی سرم خلوت شده واسه همین گفتم بیام آپ کنم  

و از مسافرتم واستون بتغریفم وای که چقدر خوش گذشت عکساشو بعدا میزارم واستون  

اول رفتیم مشهد بعد هم رفتیم شمال  

واسه اون کسایی که آپ قبلمو خوندن بگم که ۳۰ سوالی رو پاکیدم چون خیلی اعصاب خورد کن بوووووووووووود

 

 کامنت یا دتون نره چون 3.4 ماه نبودم میخوام 

 بترکونیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااGirl Power

خیلی زیاد منتظر کامنت های دخملونه تون هستم  دخملی های وبم رو خیلی ژیاد دوست دارم

فدافدای همگی بلم من بابای.

نظرات 44 + ارسال نظر
نگار 1389/09/03 ساعت 16:27 http://dokhtarone.blogfa.com

اول شدممممممممممممممممممممم
$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________
$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________
دوست دارم اجییییییییییییییییییییییییییییی
اپتم عالی

۱-ندارم
۲-حانیه
۱۵-۳
۴-مجرد
۵-طوسی وصورتی
۶-فست فود
۷-حامد بهداد
۸-به فوتبال خیلی علاقه ندارم
۹-لاستو فرار از زندان وقلب یخی
۱۰-اصلا با ایمیلم کار نمیکنم shabe_barfi2@yahoo.com
۱۱-یه دخمل باحال و خیلی شاد
۱۲-یه وبلاگ دخترونه ی باحال
۱۳-خیلی خوشمله
۱۴-فرقی نمیکنه فقط ادم باشه اخه کم پیدا میشه ادمش
۱۵-من یه ادمم که ترجیح میدم نباشم من یه ادمم که از همه خسته شدم
۱۶-اره داری میگی ازادی ازادی حد نداره
۱۷-بابا لنگ دراز
۱۸-چهار /فروردین /هفتادو پنج
۱۹-نظر خاصی ندارم
۲۰-انریکو مازیار فلاحی ابیم بعضی اهنگاش قشنگه
۲-۲۱تا برادر ۱ خواهر احمد رضا.محمد رضا.هستی
۲۲-توت فرنگی گیلاس موز
۲۳-سگ پا کوتاه مرغ عشق
۲۴-شکیبا
۲۵-نوازش از ابی
۲۶-پاییز و بهار بهار چون عشقم توش بدنیا اومده
۲۷-جوک
۲۸-هرچی بهم بیاد وشیک باشه یه خورده ام مد باشه
۲۹-طوسی کمرنگ
۳۰-سیاهو تاریک

نگار 1389/09/03 ساعت 17:22

سولی(اسم کره ایه)
نگار
16
مجرد
صورتی
کباب تابه ای
خارجی کره ای
choi minho
رونالدو
داری
یه دخیه ماه
عالی
ناز
خوشگل و خوشتیپ
من یه ادم مهربونمِ
بقیه واسه بعد

موفق باشی

fofo 1389/09/04 ساعت 11:41 http://www.2nyami.blogfa.com

_____________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0??0______________00__
____00________0????? ?????0_______00___
______00_________0????0_________00______
________00_____0?? ????0_____00________
__________00_____0?????0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________000__
eydet mobarak golam...khosh oomadi

سلام گلم...تو فراموش نشدیا
من کم کم میام!!!
بیبحشید!!!

ترکوندم

ترکوندم

شانا 1389/09/04 ساعت 13:20

سیلام ایلین گف بیام
درس مرس داشتم نیومدم دیگه ببخشید

شانا 1389/09/04 ساعت 14:11

این همه سواللللللللللللل!
من جواب میدم
شانا
شانا
۱۷
مجرد
مشکی
کباب (جوجه)
الناز شاکردوست
کریس رونالدو
twilite
m_shana444@yahoo.com
دخمر گلی هستی
گفته هاتم نانازن
قالبتم نازه
دوس دارم شغل خوبی داشته باشه
من یه ادم اجتمایی ام
ازادی خوبه به شرطه این که حد و مرز هاش رعایت شه
پت و مت
21/9/1373
خارجی شکیرا
3تا داداش پویا پدرام فرشید
هولووو
سحر رویا پریسا
loveloukdwon ازkanye west
زمستون
مرده میخوره به نرده بر میگرده
اسپرت و قدری هم فشن
شلوار پاچه گشاد با موهای فر گوشواره گنده البته چون هوا سرد شده دیگه فک کنم مد نی
بنفش
زندگی سبزه عشق صورتی جیق

گلسا 1389/09/04 ساعت 14:33 http://raztin.blogfa.com

سلام ممنون خبرکردی به ساغر هم میگم بهت سز بزنه

سلام عزیز دلممممممم اپت باحاله حالا میخوام ج بدم
ملی
۱۶
مجرد
صورتی مسکی طوسی
فست فود
هیلاری داف
یادم نمیاد
ایمیلمو خصوصی میدم بت
دختر مهربونیهههههه دوزش دالم
یه مرد واقعی باشه نه مثل این سوسکا
من یه ادم مغرورم
اره تا حدیش خوبه
دختری با موهای قرمز
بعضی دخترا خودشونو خیلی بی ارزش کردن پسرا هم که دیگه...وبلاگمو دیدی دیگه
همه چی

قالبت اخرشههه
سگ
هر چی که ملو باشه تازگیا که جدید ارمین
تابستون
من اصلا جک یادم نمیمونه
شیک و فشن
سفید و صورتی

جی جی خانوم 1389/09/04 ساعت 19:11

سیلامممممممممممممم
خوفی؟؟؟
۱)جی جی خانوم
۲)نیگم
۳)۱۴
۴)هنوز زوده
۵)سبز (سیاسی نیستمااا)
۶)همه چی میخورم جز قرمه سبزی... متنفرمهمه بهم میگن ادم نیستی....
۷)خسرو شکیبایی...مهین ترابی نیدونم اسمش چیه
۸)مسی
۹)زیاده.....دوران کهن و.....
۱۰)minoooo_1
11)gr8
12)اونم خوفه
13)اینم خوفه
14)خوش تیپ غیرتی انسان نماز خون شوخ طبع باحال و...
15)من یه ادم هستم
16)ازادی ببینم چه ازادیی باشه....برای زن ازادی تا حدی خوبه که حیاش از بین نره...
17)انشرلی عاشقشم
18)غروب مرداد
19)فرقی ندارن...هردو ممکنه یا خوب باشن یا بد
20)جاستین بییبر..خواجه امیری...
21).....
22)هلو
23)همستر
24)رها
25)هر چی بچسبه میگوشم
26)همه فصل های خدا خوبه ..ولی بهار و زمستونو دوس دالم
27)طرف پول نداره بره مماغشو عمل کنه میره نوک بینیشو تافت میزنه...
28)بستگی داره به موقیعت...ولی بیشتر اسپرت..
29)سفید کم رنگ
30)سفید پر رنگ

سلام عجیجم خوب آپیدیا

این سوهالا چیه آجی

حالا واست مینویسم جاییزه هم میدی

۱ ندالم
۲ نگار
۳ ۱۷
۴ بین این ۲تا
۵ آبیته نارنجی صولتی
۶ لازانیا
۷ حامد کمیلی سیاوش خیرابی
۸ آرش برهانی فرهاد مجیدی وحید طالب لو
۹ دوس ندالم
۱۰ داری دیگه؟
۱۱ مثل اسمت گلی
۱۲ وای عالیه
۱۳ گشنگه
۱۴ وای قبون حمیدم ماهه جیگره عاشقشم
۱۵ دوست داشتنی و لوسم (همه اینو راجع ب من میگن)
۱۶ تا حدی که جنبه داشته باشی خوبه
۱۷ وولک و لولک موش و گلبهه
۱۸ ۲۷/۶/۱۳۷۲
۱۹ دخملا ماهن پسملا هم خوبن ولی حمید خیلی خوبه
۲۰
وای خسته شدم

۲۰بنیامین جونم مجید خراطها
۲۱ داداشی کوشوروی خودم امیر محمد ک عاششششقشم
۲۲ هلو
۲۳ با کیی حیوون؟؟؟
هان؟
آها اوخی پیشی دوس دالم
۲۴ درنیکا و پسرم روشاک. عزیزم حمیدم مانی دوس داره
۲۵ آهنگای بنی جون و آهنگ چیزی شده 2@fm مجید خراطها همشو
26
وای داره تموم میشه
26 زمستون دوس دالم
27 حضور ذهن ندالم آجی
28 اسپرت و گاهی دخترونه گاهی تیریپ خسته
29 آبی آسمونی
30 وای عشق قرمزه مثل گل شقایق
ولی زندگی سیاهه سیاهه دودیه اصلا زشته
.
.
تموم شد

خوب من مردم

حالا ی سوال؟
اینارو پرسیدی مگه میخوای باهام ازدواج کنی

شییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلاااااااااااام اببجیه نانازم خوفی؟؟منم خوفمدلم بلات یه ذله شده بودخب حالا میخوام سوالای خوشملتو ج بدم
۱.ندارم
۲.مهسا
۳.۱۳۷۵
۴.مجرد
۵.ابی-صورتی-قرمز-بنفش
۶.اش دوغ-فسنجان
۷.علی صادقی-شهاب حسنی
۸.اهلش نیستم
۹.ماتریکس-knowing.
10.من ندارم اونی که تو وبمه ماله یکی از داداش های وبلاگیمه
11.جیگر خودمه ابجیه گلمه
12.با حال.با حال.با حال
13.خیلی خوشمله
14.قد بلند-چشماش درشت-پلکاش بلند-دهنو بینیش هم کوچیک
15.من یه ادم لجباز مهربون رازدار معاشرتی که ابجی گلی مو خیلی دوست دارم
16.اره خوبه-دخملا حجاب نکنن-به بی اف و جی اف ها تو خیابون گیر ندن-ازدی بیان
17.نیدونم
18.خب1375/3/26
19.دخملا یه چیز دیگن به خدا البته اگه سنگین باشن
پسملا موجودین که میشه باهاشون کنار امد به شرطی که ادم بشن
20.ارمین 2ای اف ام-خارجی:سلن دیون
21. یکدونه ابجیه ناناز دارم اسمش رعنا
22.انار-شاتوت-گوجه سبز
23.اسب-سگ پا کوتاه
24.ارمین-ارمان-عسل-محیا
25.مبارک باشه از 2ای اف ام
26.تابستون
27.یه روزی یه جوجه تیغی یه کیوی رو میبینه به بچه هاش میگه هی برادرتون از سربازی اومد
28.بستگی به موقعیتش داره مثلا اسپرت
29.گاهی پاک گاهی خط خطی شده
30.زندگی=بایدزبونشو بدونی مگه نه باختی
عشق=خیلی سخته .خیلی
خب دیگه جیگرم فعلا بای بای

سهلاااااااااااااااااااام گلمممم

خودت بی معرفتی

این همههههه من اومدم این وبت باز نشد

خسسسسسته شدم قهر کردم دیگه نیومدم

قفونت بررررممممم دلم واست تنگولیده بود به شدت زلزله ی ۱۰۰ ریشتری

قفونت عژیژم

فهلنی بااااااااااااااااای! می بوسمت

سلام عزیزم مرسی که سر زدی مثل همیشه گل کاشتی....
یاس بی تحمل

Nafas 1389/09/06 ساعت 19:39 http://twoone.blogfa.com

نفس
قرمز
یه دخمل ماهه
اوکی
نایسه
فوتبالیست ها!(نمیدونم چرا!!)
بهاروپاییز
جوک؟!

نیدونم
خو اینم نیدونم !

سلام گلی خانومی!
چه طوری ؟!
دلم برات یه کوچولو شده بود !!
چه عجب !!
خو دیگه
چقده هم زیاد بود دیگه یه سری شو جواب دادم!
آهان خوشحال میشم نظرتو درمورد پست جدیدم بدونم!

سلام
پس پسرا بوق تشریف دارن که فقط دخمل ها رو دوست داری؟؟؟؟
1- کلا مستعار و غیر مستعار یکیه اونم امیرحسین
2- امیرحسین
3- 18
4- مجرد
5- آبی روشن ملایم آروم
6- قیمه بادمجان های مامان جونم
7- سید جواد هاشمی با علی صادقی
8- مسی و ژاوی
9- این فیلم جدیده که همه ستاره ها توش بازی کردن
10- amirhossein.rahimzade@yahoo.com
این هانیه خانم کار باحالی کرده که کسی ادش نکنه
11- اصلا پسرا رو دوست نداره
12- باحال و باحال ( همین دیگه)
13- خیلی دخملونس خب توهم یعنی شما هم دختری دیگه
14- خانم باشه . خوشگل باشه . فهیم باشه . آینده نگر باشه و ...
15- من یه آدمی هستم که سعی دارم تا جایی که میتونم به دیگران کمک کنم . همدردشون باشم . سعی میکنم دیگران رو بفهمم . تکیه گاه باشم (دوست دختر ندارما فکر بد نکنید) و ....
16- آزادی خوبه خیلی هم خوبه اما در حدی که تبدیل به ناهنجاری های اجتماعی نشه ( چی گفتم ؟؟؟؟؟ من گفتم ؟؟؟؟ از من بعیده ها !!!!)
17- تام و جری و این پنگوئن اسمش چی بود؟؟؟؟؟
18- هفتیر شنیدی؟؟؟؟ تفنگو نمیگما =» 72/04/07
19- هم پسر خوب داریم هم دختر خوب داریم و هم از این دو بد هم داریم که اینایی که تو این وب میان خدا روشکر از اینا نیستن
اما من همشونو دوست دارم نه اینکه عاشق بشم نه چون ایرانین تو کل دنیا رو بگرد اگه تونستی یکی پیدا کنی که مثل ایرانی جماعت با مرام و معرفت و دل رحم و .... باشه همشونو دوست دارم و تا جایی که در توانم باشه اگه کمکی بخوان کمکشون میکنم
20- علی تکتا و 2afm و یاس و محسن یگانه و بی باک و ... خیلین
Eminem , Rihanna , Dj Aligator و ...
21- یک خواهر یک برادر . خواهرم اسمش بماند و 5 سالشه . احسانمون هم 12 سالشه
22- ازگیل و موز و خرمالو و گیلاس و زرد آلو و آلبالو پیوندی و ...
23- بچه شیر ( یک مدت داشتم بنا به دلایلی فروختمش) . ماهی . خرچنگ (اینم داشتم) . همستر . قناری و فنچ . ببر
24- اگه خدا بخواد برای اسم 4تا پسرم این اسمارو میذارم ( امیرعلی . امیر محمد . امیر مهدی . محمدحسین)
25- محسن یگانه آهنگ ورژن گیتار به نام غریبه
26- به غیر پاییز همه رو دوست دارم
27- جوک ندارم اما یه جمله قشنگ دارم که میگه
یادمان باشد ...
در لحظات ناخوشی اولین کس که به یادشیم خداست
در لحظات خوشی آخرین کس که به یادشیم خداست
28- بستگی به موقعیت داره اما بیشتر اوقات ساده اما نه ساده ای که قشنگ نباشه تیپ مردونه و سنگین
29- باطنمو باید از دیگران بپرسی و باید زمانی بفهمی که من مردم اونوقت میفهمی که چند نفر به خاطر مرگم ناراحت میشن و چند نفر خوشحال
30- زندگی خیلی نامرده همینطورم عشق
هیچ وقت نمیتونی دلت رو به کسی بدی چون حتما جفت پا میپره روش و میشکونه و با مرحمی نازک به ظاهر دوباره به هم میچسبونه
ولی هر چی میکشیم از این دل و عشق
و فرق اساسی ما انسان ها با فرشته ها در اینه که فرشته ها حاضر نیستن به خاطر همدیگه خودشونو فدا کنن اما ما انسان ها میکنیم . نمونش همین داستان های عشق اساسی مثله این لینک http://nardin1369.blogfa.com/post-12.aspx
که اشک آدمو در میاره
و نمونه دیگه اش رزمنده ها و شهدای ما که با جونشون ایران رو برگردوندند واسه ما ها که الان راحت تو شهر و کشورمون راه بریم و قدم بزنیم کاری به سیاست هم ندارم.
---------------------------------------------------------------
بالاخره تموم شد . خیلی خوب بود
امیدوارم موفق شی
خواستی اددم کن تو مسنجر ببیشتر حرف بزنیم
اگرم کد آهنگ واسه وبت خواستی بگو برات میسازم
یا علی

هه هه سلام



حالا نیشه ازدواج کنیم





میدوستمت گلـــــــــــــــــــــــــــــــــم

سلام
خوبی
وبلاگ قشنگی داری
اگه وقت کردی ممنون میشم به منم سر بزنی تا تبادل لینک کنیم برای دوستی بیشتر
همیشه موفق باشین[گل][بدرود]

سلاااام گلم
اووووه چه عااااااالمه سوال . . .

۱ . آرتا جون
۲ . آرتا جون !‌!‌!
۳ . هان ؟ چند می خوره ؟
۴ . بعد از محرم و صفر مزدوج می شویییییم !
۵ . صورتی
۶ . فسنجون
۷ . هیشکودوم
۸ . هیشکودوم
۹ . خارجی : آواتار ایرانی هم هیشکودوم
۱۰ . اینو که داری ! arta_jo0o0on@yahoo.com
11 . خییییییییلی دوسش دارم
12 . اینم خییییییییلی دوسش دارم
13 . خیلی خوشمله
14 . همین آقاهی خودمممممممممم
15 . من یه آدم ... هوم ؟ نیدونم !
16 . خوبه ، خیلی زیادشم خوبه ! البته به شرطی که طرف با جنبه باشه !
17 . آن شرلی و تام و جری
18 . 9/23 ... سالشم که خودت بگو !
19 . دخملا خیلی گلن . .. پسرا هم خوبن !!!!!!!!!!!!
20 . ساسی جونمممممممم
21 . آجی باران دارم ... داداشی محسن هم دارم
22 . خو خیلی چیزا دوس دارم
23 . همستر . اسب هم دوسدارم
24 . اسم اقاهیمو
25 . سخته خووووو
26 . پاییز
27 . ( نمی شد تعریف کنم ! )
28 . خوب همه جوری هستم . ساده . شیک . فشن . همه اینا هم بستگی به موقعیت داره . سر و سنگین هم میشم
29 . باطنم . . . سفید
30 . اینم سفیده . سفید و صورتی

سلام نظر دادم
گفته بودی میای تو وبامون
اما نیومدی
باشه بی معرفت
کلی نشستم به حرمتت جواب سوالاتتو دادم اما ...........
یا علی

سلام مهربون[لبخند]
به من سر نمیزنی؟!آپ جدید دارم.بدو بیا[بوسه][چشمک][گل][زبان]

کمیل 1389/09/10 ساعت 20:10 http://nini-komeil.blogfa.com

سلام وبلاگ خوب، قشنگ،زیبا ودل نشینی داری.:.

اگه توانستی به وبلاگ خواهرزادم سبزن nini-komeil.blogfa.com .:.

این هم سایت خودم meep.ir .:.

بای .:.

سیلام به به چه آپ پرمحتوایی بود لذت بردیم واقعا

سلام گلی جووون!

ممنون که به من سر زدی!

بازم بیایاااا!

من با چه اسمی بلینکمت؟!

صدفی 1389/09/11 ساعت 22:05 http://nanas8.blogfa.com

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووف
خوب ترکوندم آیا؟

سلام علیکم و رحمه الله خواهر
چرا کخالف؟ ما هم موافقیم در حد همان آلبالووووو
فقط اگه میشه با اسم (پنجره ی کلاس سارا اینا)

سلام لینک شدی
لینکم کن با عنوان وبلاگم

نگار 1389/09/12 ساعت 19:22 http://dokhtarone.blogfa.com/

اجییییییییییییییییی
اپیدمممممممم
بدو بترکون

سلام خوبی؟

بیا
آپم
شاید واسه آخرین بار
!!!
بیا بعد 5 سال ازهم جداشدیم

بیا جاده ی عشمون به بن بست رسید...


[قلب شکسته]

مهدی 1389/09/13 ساعت 18:14 http://ict-1389.blogveb.com

جالب بود .
اگر قابل دونستی سری به ما بزن
متشکرم

سلام ...چطوری؟
.
.
.
بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.

آپ کرددددددددددددددددددددددددددددددممممممممممم
بدو بیا که منتظرم

ســــــــــلاااااااااام . . .
بــــــه بـــــــه . . . تولدمه هـــــا . . .
نمی خوای بیای ؟
حتمـــــا باید بیـــــــــــای . . .
زحمت کادو رو نکش , بیا وبلاگم , اونجا بهم کادومو بده !
منتظرتم . . .
استثنائا واسه این آپ تولدم بترکونی هاااااااااا . . .
منتظرمــــــــــ . . .

سمیراپناهی 1389/09/16 ساعت 13:12

قیامت بی حسین غوغا ندارد”شفاعت بی حسین معنا ندارد”حسینی باش که در محشر نگویند”چرا پرونده ات امضاء ندارد

صدفی 1389/09/17 ساعت 17:53 http://nanas8.blogfa.com

حتما عجیجم!
من بااسم ☆((:.ღگفته های گلیღ.:))☆ لینکیدمتون!
لطفا بااسم ناناسی۸ بلینکید منو!میسی

کوثر 1389/09/17 ساعت 18:22 http://kowsar74.blogfa.com

سلام عزیزم با افتخار لینکیدمت لطفا منو با نام عنوان وبم(آبرنگ)بلینک...
ممنون سر زدی...
فعلا.

مهسا 1389/09/17 ساعت 18:48 http://www.mashaaaa.blogfa.com

سلام گلی جووووون!

من آدرس وبمو عوضیدم!بی زحمت تو لینک دونیت درستش کن!

منم لینکیدمت!

باشه تا ۲ دقیقه دیگه لینکت می کنم

مهسا 1389/09/17 ساعت 20:04 http://www.mahsaaaa.blogfa.com



ببخشید خو اشتباه شد دیگه!



من که نمی خواستم سر کارت بزارم!

فدات شم تو که خیلی وقته لینک منی

سلام عزیزم خودمم نمیدونم چرا اینطوری شد


؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


داغونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد