☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

☆((:.ღدخملونه های گلیღ.:))☆

وروود آقایان ممنوع

.....؟؟؟؟؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام  

خوفین  

با این که من وبلاگم مال بلاگ اسکای ولی خیلی خوشحالیدم بلاگفا درستید 

   

آخه نمی تونستیدم سر بزنم به وبلاگ بچه ها و واسشون نظر بزارم    

یه خبر تازه من از این به بعد دوست دارم هر کی آپید به منم بگه سر بزنم   

اگه نگید گریه میکنم  

 

راستیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

 

من مبخواستم اون اول میلاد امام زمان(عج) رو تبریک بگم ولی از یه چیزی ناراحنم 

 

آخه امسال خیابونای اصفهان رو زیاد چراغونی نکردن هر سال که چراغونی میکردن اینقدر 

 

خوشمل میشد  

 

لطفا اینقدر سن منو نپرسید اگه میخواید بدونید توی قسمت پایین این یادداشت 

 

روی گلسا کلیک کنید 

 

من هیچکدوم از این نظر هایی که گفتید چند سالته رو تایید نکردم بس کنید دیگه  Whoop De Doo

 

خلاصه مثل همیشه یاد آوری میکنم که  

نظر یادتون نره ها 

مرسی از همه  

خیلی گلید  

بابای    

نظرات 4 + ارسال نظر

روش نوین کسب درآمد:
http://LeadAdvertisers1.Blogfa.Com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
به صفحه اصلی وبلاگ خود لینک ندهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

سلااااااام جیگرممممممممم
من اومدمممممممممممممم

من که همیییییییییییشه می خبرم
هی هی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد